Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΩΝΙΑΣ

ΔΕΝ εχω προθεση καθε φορα να σας μαυριζω την ψυχη σας με τον ΕΘΝΙΚΟ αλλα δυστυχως ετσι ΑΥΤΗΝ την φορα θα αλλαξω την ροτα τηε γραφης μου με κατι διαφορετικο, παντα στο ποδοσφαιρο. ΑΥΡΙΟ στο ΦΑΛΗΡΟ η ΕΘΝΙΚΗ μας δινει φιλικο παιγνιδι με την αντιστοιχη της ΠΟΛΩΝΙΑΣ. ΦΙΛΙΚΟ και ελευθερο ματς θα ειναι μολονοτι προβλεπω λιγοστη προσελευση      φιλαθλων αν και οι ΠΟΛΩΝΟΙ φανς θα ειναι καμποσοι. ΥΣΤΕΡΑ απο 8 ετη μπηκα για πρωτη φορα στο ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ με εκδηλη νευρικοτητα και το γιατι ολοι το καταλαβαινετε. ΤΕΛΟΣ παντων μου δοθηκε η ευκαιρια να δω απο κοντα τα ΠΟΛΩΝΙΚΑ αστερια να μιλησω μαζι τους αλλα και με τον κοουτς της ΠΟΛΩΝΙΑΣ, ΖΜΟΥΝΤΑ . ΑΛΛΑΞΑ καποιες αποψεις μαζι με το ιερο τερας του παγκοσμιου ποδοσφαιρου οταν ο ιδιος ηταν μελος της τοτε μεγαλης ομαδας της ΠΟΛΩΝΙΑΣ. ΕΜΦΑΝΩΣ επηρεασμενοι         ολοι απο την υψηλη για αυτους σημερινη θερμοκρασια της ΑΘΗΝΑΣ  καταπιναν για πλακα τα μπουκαλια με τα νερα. αν σκεφθει κανεις οτι πριν 2 ημερες χιονιζε ακομη στην πατριδα τους.ΚΑΠΟΙΟΣ φιλος στα απταιστα ΠΟΛΩΝΙΚΑ ελεγε στον ΖΜΟΥΝΤΑ  εχω σχεση με ομαδα της ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ λεγεται  ΕΘΝΙΚΟΣ και αυτος σηκωσε τα φρυδια του, προφανως αγνοωντας αυτο το ονομα¨.... ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ενοιωσα πολυ καλα μαζι με ολους αυτους ξεχνωντας για λιγο το δικο μου μαραζι.ΑΠΟ κοντα βεβαια διαπιστωσα ποδοσφαιρικη παιδεια αλλα και πειθαρχια.